Chiny nadal przodują na światowym rynku e-commerce, odpowiadając za 52,1% całej sprzedaży detalicznej e-commerce na całym świecie, a całkowita sprzedaż online w 2021 r. przekroczyła 2 biliony dolarów.
Pięć lat temu wartość polskiego rynku e-commerce wynosiła 27 mld zł. Przed pandemią szacowano go na 70 mld zł, dziś na 100 mld zł.
Najpopularniejszym urządzeniem wykorzystywanym w procesie zakupów online jest obecnie laptop (78% wskazań), jednak jego przewaga nad drugim w zestawieniu smartfonem wyraźnie stopniała. Dziś za pomocą telefonu kupuje aż 76% badanych, a w najmłodszej grupie (osoby w wieku 15-24 lata) robi to aż 92%.
Mimo rosnącej popularności zakupów mobilnych wciąż aż 80% osób dokonujących zakupów za pośrednictwem tego typu urządzeń napotyka w tym procesie na trudności i problemy. Najczęściej dotyczą one niewygodnych formularzy (38% wskazań) czy niedostosowania stron sklepów do urządzeń mobilnych (36%).
Dlatego tak ważny jest odpowiedni wybór platformy e-commerce do prowadzenia sprzedaży online!
Wyjątkowe doświadczenia klientów stają się kluczowym czynnikiem wyróżniającym firmy w wysoce konkurencyjnej przestrzeni handlowej, ale starsze technologie nie nadążają za tempem zmian.
Twoja platforma handlowa powinna wykorzystywać nowoczesne podejście. Powinna składać się z niezależnych systemów zaplecza SaaS i niestandardowych funkcji, bezproblemowo zintegrowanych w celu obsługi wszystkich urządzeń i zapewniać klientom satysfakcję. Warto postawić na platformę commercetools.
Dzięki zastosowaniu architektury opartej na idei headless platforma commercetools całkowicie oddziela warstwę prezentacji (front-end) od warstwy logiki biznesowej (back-end). Pozwala to firmom tworzyć rozwiązania, w których użytkownik korzysta z tych samych funkcjonalności platformy, niezależnie od urządzenia końcowego, którego używa.
Elastyczny interfejs aplikacji (API) łączy klienta poprzez platformy takie jak sklepy internetowe, aplikacje mobilne, aplikacje rzeczywistości wirtualnej (AR/VR), media społecznościowe i inne.
Commercetools do wyboru oferuje katalog ponad 300 usług API dla rozwiązań handlu elektronicznego. Dzięki temu istnieje możliwość natychmiastowej budowy specyficznych dla klienta serwisów oraz uruchamiania nowych modeli biznesowych w skali globalnej.
Jesteśmy SOLUTION PARTNER COMMERCETOOLS.
KOMPLEKSOWE PODEJŚCIE COMMERCETOOLS ZARÓWNO OD STRONY PROGRAMOWANIA, JAK I OD STRONY ROZWIĄZAŃ CHMUROWYCH POZWALA PRACOWAĆ Z TAKIM STOSEM TECHNOLOGII, KTÓRY NAJLEPIEJ PASUJE DO TWOICH POTRZEB BIZNESOWYCH. AMB SOFTWARE JAKO PARTNER COMMERCETOOLS, GOOGLE CLOUD, AWS GWARANTUJE KOMPLEKSOWE WSPARCIE I OD STRONY TECHNOLOGICZNEJ I OD STRONY INFRASTRUKTURY, ROZWIĄZAŃ CHMUROWYCH.
NASI EKSPERCI SĄ GOTOWI ODPOWIEDZIEĆ NA PYTANIA I CHĘTNIE POMOGĄ TOBIE W JAK NAJLEPSZYM DOBORZE ROZWIĄZAŃ ECOMMERCE FIRMY COMMERCETOOLS. ZAPRASZAMY DO KONTAKTU!