ZARZĄDZANIE CYKLEM ŻYCIA PRODUKTU
Nasze wszechstronne umiejętności pozwalają nam na rozwiązywanie wszystkich aspektów przepływu pracy wykorzystywanych podczas zarządzania dowolnym cyklem życia produktu. Dla każdego rozwiązania i produktu istnieje podobny zestaw podrzędnych procesów zarządzania cyklem życia, które należy rozważyć. amb software, jako doświadczony partner biznesowy, jest w stanie radzić sobie ze wszystkimi aspektami każdej części cyklu życia produktu. Nasi klienci mogą wybierać zestaw usług dostarczanych przez amb. Jesteśmy elastyczni i zawsze dostosowujemy się do oczekiwań klientów.
Lata doświadczeń w różnych dziedzinach rozwoju produktu doprowadziły nas do zrozumienia złożoności Zarządzania Cyklem Życia Produktu, jako zestawu wzajemnie połączonych procesów, angażujących jedną lub więcej firm i ich pracowników. Uczestniczyliśmy w tych procesach, wcielając się w każdą z ról, w zależności od wymagań klienta.
Zdajemy sobie sprawę, że proces ten jest procesem iteracyjnym, który musi być postrzegany jako zespół nieprzerwanie działających podprocesów, angażujących grupę różnych ról. Ich wspólne cele to:
- Rozwój produktu dzięki zaspokajaniu potrzeb biznesowych (zmieniających się podczas cyklu życia produktu).
- Dostarczanie produktów w minimalnym czasie wprowadzenia na rynek.
- Bezpieczeństwo, solidność i dojrzałość produktu.
- Produkt spełniający SLA.
- Serwis produktów stawiający sobie za cel satysfakcję użytkownika.
Obecnie produkty IT stanowią agregację usług (lub mikro-usług), aplikacji i modułów. Niektóre z nich stanowią integralną część produktu, podczas gdy inne to powtarzalne usługi, moduły lub aplikacje wielokrotnego użytku, będące rozwiązaniami problemów związanych z cross-concern (na przykład uwierzytelnianie, autoryzacja, monitorowanie, buforowanie itp.).
Aby lepiej zrozumieć ten skomplikowany proces, przygotowaliśmy przegląd całego cyklu życia produktu na wszystkich jego etapach.